Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Y

Ygrain

13. 11. 2009 18:54
kombinace :-)

Tak já jsem totální exot - jím nožem a vidličkou, ale namotávám ;-D Tím nožem se to přidržuje ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
K

Kikuyu

13. 11. 2009 18:20
NO me ta namotavaci metoda nikdy nesedla,

a tak si je krajim doted. Jim je vidlickou a nozem, vidite, jak bych do toho Svedska zapadl. Nikdy jsem tam nebyl a vidite. ono je to ruzny, zalezi na lidech.Nenechte si to kazit ostatnimi, Amici zase neumej jist poradne priborem ( vetsina), jedi jenom vidlickou, moje segra  se tam vdala a rozhodne dal ji priborem, ne jako ti burani jenom vidlickou. No jo, jiny kraj, jiny mrav.

0 0
možnosti
KL

Klara L

13. 11. 2009 18:17
po Švédsku

Tak jsem právě zjistila, že od mala jím špagety "po Švédsku", ačkoli jsem o tom neměla ani tušení. Ale prostě si je nakrájím a pak je jím. Je pravda, že nyní v dospělosti, pokud jsem na veřejnosti, se snažím většinou se lžící. Ale není mi to tak blízké ;-D

Ještě mě napadlo - není možné, že ty děti to jedly takhle proto, že to byly děti? Prostě jako malým jim to mamka krájí, pak si to krájí samy, pač jsou zvyklé, a teprve až jim to přijde v restauraci trapné, tak se uchýlí ke lžíci - jako já ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2961x
Obyčejný člověk s obyčejnými lidskými radostmi a starostmi.

Seznam rubrik