Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Anna_Karenina

18. 9. 2009 15:38
A co?

Já sbírám až po vyhodnocení situace, pokud je šance, že by někdo mohl do našeho vývtovru šlápnout. A v noci v trávě nebudu hledat ten svůj bobek. Mně se zase nelíbí, že musím magistrátu platit každoročně 1500 korun, jen za to, že můžu psa vůbec chovat. Ať to po mém psovi za moje peníze uklidí. Já se dívám kam šlapu.

Upalte mě.

0 0
možnosti
PJ

Hip

18. 9. 2009 15:46
Re: A co?

přesně. Za poplatky pejskař nezíská žádnou službu, ale platit je musí. Ale věřte, že šlápnout do toho, co padá z mojeho psa, bych vám nepřál;-D;-D;-D

0 0
možnosti
M5

Martin 5

18. 9. 2009 15:26
Tak to se těšte!

Zjistíte, že to žádný z pejskařů nikdy neudělá, možná jen jednou a fakt velkou náhodou jako Hip.

Když se o tom s nějakým pejskařem bavím, tak je pro mně čím dál větší záhadou, kdy se ta hromada exkrementů na chodnících bere, protože všichni po svých miláčcích uklízí;-)

0 0
možnosti
PJ

Hip

18. 9. 2009 15:30
Re: Tak to se těšte!

chodím se svým výmarským ohařem stále na jedno místo a kdybych to tam nechával, tak se za chvíli brodím v hovnech. Vyprazdňuje se zpravidla 4x denně a není toho zrovna málo. Je ale pravda, že různých minibobků od bišonů, pudlů a podobné havěti se na zemi válí dost.;-D

0 0
možnosti
PJ

Hip

18. 9. 2009 15:23
pokud se jedná o hlavní třídu

nebo jakýkoliv chodník, nelze jinak než s vámi souhlasit. Ale já mám pohled z druhé strany. Po svém psovi vždycky uklízím a je vycvičen tak, že jinde než na trávě svoji potřebu nevykoná. Jedinkrát v životě jsem u sebe neměl sáček a pes to udělal v parku na trávě. Nedalo se nic dělat, rukou to opravdu sbírat nebudu. A už na měl hulákal dědek. Reagoval jsem stejně jako slečna na Vaši matku.;-D

0 0
možnosti
PZ

p-e-t-t-a

18. 9. 2009 14:52
Dobrý den Vlasto,

takové chování "pejskařů" mě dost rozčiluje. Sama mám psa a nenapadlo by mě, že nechám jeho "výplod" tam, kde z něj vypadne. Už jsem o tomto tématu taky psala, rozčiluje mě to, protože právě díky takovýmto "pejskařům" jsou ti slušní a normálně uvažující házeni s těmito do jednoho pytle.

V diskusi se mi pod článkem objevilo jedno velice elegantní řešení, jak na takové pejskaře vyzrát :-) "koukám, že jste si zapomněla pytlíček... nevadí, já mám jeden navíc" :-D a podat dotyčné pytlík na hovínko :-)

Nekažte si víkend :-) hezký den Petra

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2961x
Obyčejný člověk s obyčejnými lidskými radostmi a starostmi.

Seznam rubrik